sims3sims

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av sims3sims - 6 januari 2013 14:31

Här ska jag berätta om min legacy familj. Om ni inte vet vad legacy är så är det en familj med flera generationer.


 

Det här är Arvid och Alexandra. Dom är börgan på min Legacy familj. Arvids mamma och pappa längtade efter ett

barn en gång i tiden. Så dom adopterade Alexsandra från egypten men straxt efter så födde dom Arvid och det var

högst oväntat. Alexsandra och Arvid växte upp tillsammans och när dom blev tonåringar började kärleken.


     

Dom växte upp till ungdomar och det är där sagan börjar.

Av sims3sims - 6 januari 2013 12:21

Hej allihopa! När jag spelade sims kom det helt plötsligt ett rymdskäpp och landade på gatan utanför mina simmars trädgård. Min sim Alexsandra gick och pratade med den och när den pratade lät det som om det ekade.Här kommer en bild!


 

Här är rymdvarelsen men jag kommer inte ihåg vad den hette. ( något konstigt var det iallafall )'


 

Här berättar Alexsandra en rolig historia för den!   

Ps: Rymdisen ska komma på Alexandras kalas så jag gör ett inlägg om kalaset senare!    / sims3sims

Presentation


Hej! Jag är en tio-årig tjej som älskar att spela sims 3. I den här bloggen kommer jag att skriva om mitt sims och lägga upp bilder och videor! Så kolla gärna om ni vill!

Thesims3.com: simsblogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards